Hallux valgus (scheefstand grote teen)

Ik ben geopereerd aan een hallux valgus. Dit is de tweede keer dat ik hieraan ben geholpen. De eerste keer ben ik geopereerd in het WFG in Hoorn. Deze operatie is toen niet goed gegaan, maar ook de nabehandeling liet veel te wensen over.

Ik ben zeer verbaasd over het gegeven dat een operatie en alles wat daarbij komt kijken – voorlichting, pijnbestrijding, nazorg, zorgvuldigheid, een patiënt serieus nemen – in een klein land als Nederland zo totaal kan verschillen.

In Hoorn is de kwaliteit op de afdeling orthopedie ver te zoeken vergeleken bij de kliniek. Ik ben zeer tevreden over mijn operatie en de behandeling.

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Carolien

    Pijnvrij hardlopen na een vastgezette teen. Ik doe weer mee aan trailruns en triatlons. Erg blij met het resultaat!

  • Ervaring van Saskia

    Het herstel ging langzamer dan verwacht, maar ik ben blij dat ik doorzette. Nu loop ik weer zonder krukken en het resultaat is mooi.

  • Ervaring van Eric

    Na jaren weer pijnvrij wandelen, zonder beperkingen. Zelfs mijn fysiotherapeut is onder de indruk van het herstel.

  • Ervaring van Joke Wesseling

    Zeer geslaagde operatie, nauwelijks pijn gehad. Heldere begeleiding en goede service. Ik liep direct weer op gewone schoenen.

  • Ervaring van Suzan

    Twee operaties in één keer, alles strak geregeld. De operatiedag zelf voelde verrassend prettig. Ik kijk er goed op terug.

  • Ervaring van Elwin

    Na jaren pijn werd eindelijk de oorzaak gevonden. De operatie was succesvol en mijn enkelklachten zijn zo goed als verdwenen.

  • Ervaring van P. van de Pol

    Snelle hersteltijd na de operatie. Binnenkort weer actief in de sportschool, alles zat goed vast!

  • Ervaring van Yvonne

    Na veel omwegen eindelijk geholpen. De ingreep werkte wél en ik ben nu vrijwel pijnvrij. Herstel gaat de goede kant op.

  • Ervaring van Suzan

    Twee operaties in één keer, alles tot in de puntjes geregeld. Zelfs de operatiedag zelf voelde verrassend prettig.

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen