Hallux valgus (scheefstand grote teen)

Ik ben naar de kliniek gegaan nadat ik al drie keer aan mijn voet was geopereerd vanwege een hallux valgus in een ander ziekenhuis. Al na de eerste operatie kwamen er bijwerkingen zoals posttraumatische dystrofie. Hier moest ik hard en lang voor revalideren. Daarna kwamen er schroefjes los te zitten die operatief verwijderd moesten worden. Toen ik eindelijk weer goed kon lopen, kwam er weer een schroefje los. Ook deze werd weer verwijderd, maar de pijn bleef. Toen heeft de dokter mij doorgestuurd naar de kliniek.

De arts hier zag meteen dat het niet goed was gedaan en ik mocht opnieuw geopereerd worden, maar dit keer voor het laatst. De pijn is nu nog niet 100% weg, maar hier is goed mee te leven. Wat een super mensen die hier werken!

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van P. van de Pol

    Snelle hersteltijd na de operatie. Binnenkort weer actief in de sportschool, alles zat goed vast!

  • Ervaring van Shirley

    Na meerdere operaties zie ik eindelijk duidelijk verschil. Ik ben nu al blij en kijk uit naar weer lopen op mijn hele voet.

  • Ervaring van Betty

    Zeer tevreden over de operatie en de zorg. Vriendelijk en kundig personeel, ik ben goed geholpen!

  • Ervaring van Ch.

    Weg met de pijn, ik kan weer onbezorgd wandelen. Bedankt voor de uitstekende zorg en pijnbestrijding!

  • Ervaring van Paulien

    Na drie operaties ben ik altijd pijnvrij geholpen met nauwelijks zichtbare littekens. De orthopedisch chirurg en het team zijn top!

  • Ervaring van Yvonne

    Na veel omwegen eindelijk geholpen. De ingreep werkte wél en ik ben nu vrijwel pijnvrij. Herstel gaat de goede kant op.

  • Ervaring van M. Tijssen

    Goede voor- en nazorg en lieve begeleiding. Lopen is nog even wennen, maar ik kijk uit naar het eindresultaat.

  • Ervaring van Geertje

    Zeer deskundige behandeling, prettige begeleiding en een vlotte nabehandeling. Ik ben zeer tevreden met het resultaat!

  • Ervaring van Hanneke

    Operatie zonder pijn, topbehandeling en geweldige service. Ik kijk uit naar revalideren – en hopelijk straks weer rennen!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen