Hallux valgus (scheve grote teen) bij volwassenen

Geachte mevrouw van Dalen,

Het is nu ruim een jaar geleden dat u mij aan beide voeten heeft geopereerd i.v.m. Hallux Valgus. Ik wil u daarvoor nog heel erg bedanken.

Het resultaat is heel erg mooi geworden. En nog belangrijker: ik kan weer goed lopen, zonder pijn. Ik kijk terug op een operatie die mij vanaf het eerste moment heel erg is meegevallen, bijna geen moment pijn gehad. Maar ook een zeer goede service en alleen maar lieve mensen in de kliniek.

Nogmaals bedankt.

Met vriendelijke groet,

Esther Schoone

De voeten van Esther voor de operatie

De voeten van Esther voor de operatie

De voeten van Esther na de operatie

De voeten van Esther na de operatie

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Wendy

    Professionele behandeling en uitstekende zorg. Voor mijn andere voet kom ik hier met vertrouwen terug.

  • Ervaring van Jacob

    Na de operatie geen ontsteking of pijn meer. Zeer tevreden over de persoonlijke en deskundige zorg die ik heb ontvangen.

  • Ervaring van Andrea Houwing

    Na een eerdere mislukte operatie nu wél succes: weinig pijn, goed herstel en ik wandel alweer met de hond. Erg blij met het resultaat!

  • Ervaring van M. te Roller

    Na de operatie had ik tijdelijk pijn en vochtophoping, maar ik ben tevreden over de behandeling en het eindresultaat.

  • Ervaring van Arlinda

    Na jaren pijn te hebben gehad, eindelijk geholpen door een deskundige arts. Zeer tevreden met de behandeling!

  • Ervaring van W. van Huisstede

    Bij binnenkomst voelde ik me meteen op mijn gemak. Perfect behandeld en verzorgd – zelfs een dagopname voelt als thuiskomen.

  • Ervaring van Corrie

    Geweldig behandeld, geen problemen tijdens herstel. Ik ben zo tevreden dat ik in september voor de andere voet terugkom!

  • Ervaring van Hanneke

    Operatie zonder pijn, topbehandeling en geweldige service. Ik kijk uit naar revalideren – en hopelijk straks weer rennen!

  • Ervaring van Corrie Laernoes

    Langdurige pijnklachten zijn verdwenen. De ingreep was succesvol en ik kan weer leuke schoenen dragen. Had ik het maar eerder gedaan!

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen