Tevredenheid

Bent u tevreden of ontevreden over Voet- en enkelklacht? Gebruik de onderstaande informatie en meld het ons. Wij waarborgen de kwaliteit van voetzorg!

Uw ervaring delen

Bij Voet- en enkelklacht vinden we het belangrijk dat u goed geholpen wordt. Bent u tevreden over een behandeling of een specialist via onze website? Laat het ons weten. Ook als u een minder goede ervaring heeft, horen wij dat graag.

Hoe kunt u uw ervaring delen?

U kunt uw ervaring schriftelijk delen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Omschrijf uw ervaring zo volledig mogelijk en voeg indien nodig foto’s of documenten toe.

Welke gegevens ontvangen we graag?

Om uw melding goed te kunnen verwerken, vragen wij u de volgende gegevens mee te sturen:

  • Voornaam
  • Achternaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer

Als uw ervaring gaat over een specifieke zorgverlener, ontvangen we daarnaast graag:

  • Achternaam van de zorgverlener
  • Praktijknaam
  • Plaats van de praktijk

Na ontvangst van uw melding nemen wij zo nodig contact met u op.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Corrie

    Geweldig behandeld, geen problemen tijdens herstel. Ik ben zo tevreden dat ik in september voor de andere voet terugkom!

  • Ervaring van Sonja

    Na jaren pijn werd eindelijk de oorzaak gevonden: een zenuwgezwel. Dankzij goede echo’s kon ik snel verder geholpen worden.

  • Ervaring van Andrea Houwing

    Na een eerdere mislukte operatie nu wél succes: weinig pijn, goed herstel en ik wandel alweer met de hond. Erg blij met het resultaat!

  • Ervaring van Nell

    Nagenoeg pijnvrij en alle zwelling verdwenen. Ik loop weer als een kieviet – zelfs op enigszins hoge hakken!

  • Ervaring van Ch.

    Weg met de pijn, ik kan weer onbezorgd wandelen. Bedankt voor de uitstekende zorg en pijnbestrijding!

  • Ervaring van P. van de Pol

    Snelle hersteltijd na de operatie. Binnenkort weer actief in de sportschool, alles zat goed vast!

  • Ervaring van H. de Jong

    Na jaren pijn en verkeerde diagnoses kan ik eindelijk weer hardlopen – helemaal pijnvrij en ontzettend blij!

  • Ervaring van Annejet

    Na een succesvolle operatie aan beide voeten heb ik onlangs een marathon gerend. Alles is goed gegaan en ik ben blij!

  • Ervaring van F. Lengers van Ravenstein

    Amper pijn gehad na de operatie. Alles verliep soepel en professioneel. Al met al een zeer positieve ervaring.

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen