Platvoeten bij volwassenen

Een paar jaar geleden ben ik bij een ziekenhuis in Nijmegen geweest omdat mijn voet veranderde van vorm en het steeds moeilijker werd om ermee te lopen – altijd pijn. Ze gaven mij een schouderklopje en zeiden: succes met orthopedische schoenen. Dit heb ik trouw geprobeerd, maar het werkte niet.

Toen ik in Almere kwam wonen, ging ik naar de orthopedisch chirurg daar en die zei meteen: "Ik verwijs je naar dr. van Dalen in de kliniek." Bij het eerste consult voelde ik mij meteen op mijn gemak bij dr. van Dalen en de kliniek. Jeetje, wat een verschil maken jullie! Ik ben geopereerd door dr. van Dalen en ik heb geen pijn gehad. Binnenkort ga ik revalideren en ik hoop in de toekomst weer te kunnen wandelen — en wie weet zelfs weer te rennen.

Iedereen in de kliniek heeft mij uitstekend te woord gestaan met al mijn vragen en ik ben als een prinses behandeld door dr. van Dalen, de anesthesist, KO-assistentes, nachtverpleegkundigen en de gipsmeesters. Zo klantvriendelijk als jullie zijn, heb ik nooit ergens anders in Nederland meegemaakt. TOP!!!!

Over dr. van Dalen

Over dokter van Dalen

Dr. Bella van Dalen was de drijvende kracht achter de oprichting van Voet- en enkelklacht. Zij speelde een belangrijke rol in de ontwikkeling van de website. Inmiddels is zij niet meer betrokken bij het platform.

Onze patiënten aan het woord

Bekijk alle ervaringen

  • Ervaring van Carolien

    Pijnvrij hardlopen na een vastgezette teen. Ik doe weer mee aan trailruns en triatlons. Erg blij met het resultaat!

  • Ervaring van Wendy

    Geweldig ontvangen en verzorgd, totaal geen pijn gehad. Nu dolgelukkig met het resultaat!

  • Ervaring van Geertje

    Zeer deskundige behandeling, prettige begeleiding en een vlotte nabehandeling. Ik ben zeer tevreden met het resultaat!

  • Ervaring van Annejet

    Na een succesvolle operatie aan beide voeten heb ik onlangs een marathon gerend. Alles is goed gegaan en ik ben blij!

  • Ervaring van Marianne Heijnen-Tielemans

    Na twee operaties loop ik weer hard en heb ik zonder moeite de 40 km van de 4Daagse gelopen – pijnvrij en vol trots!

  • Ervaring van Nell

    Nagenoeg pijnvrij en alle zwelling verdwenen. Ik loop weer als een kieviet – zelfs op enigszins hoge hakken!

  • Ervaring van Paulien

    Na drie operaties ben ik altijd pijnvrij geholpen, met nauwelijks zichtbare littekens. Geweldige zorg en resultaat!

  • Ervaring van Hans

    Na een complexe ingreep en intensief herstel kan ik weer normaal lopen. Mijn enkel voelt als herboren.

  • Ervaring van Yvonne

    Na veel omwegen eindelijk geholpen. De ingreep werkte wél en ik ben nu vrijwel pijnvrij. Herstel gaat de goede kant op.

arrow_circle_left arrow_circle_right

Veelgestelde vragen

Bekijk meer vragen

Zijn alle zorgverleners in het diagnosecentrum paramedisch hoog opgeleid?

Ja, alle zorgverleners zijn paramedisch hoog opgeleid gespecialiseerd in voet- en enkelklachten.

Consult aanvragen Consult aanvragen